W czym możemy Ci pomóc?

fax 61 426-30-87
Deklaracja dostępności
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Gnieźnie Sp. z o.o.zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.pwikgniezno.com.pl
Data publikacji strony internetowej: 15 października 2013 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 8 marca 2021 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne:
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 6 listopada 2020 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 marca 2025 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Gnieźnie Sp. z o.o.
Skróty klawiaturowe
Strona internetowa została zaprojektowana tak, aby jak największa liczba użytkowników mogła z niej swobodnie korzystać na różnych systemach operacyjnych i różnych przeglądarkach. Dla osób słabowidzących przeznaczona jest wersja o zwiększonym kontraście. Możliwa jest też zmiana wielkości czcionki tekstu.
Oprócz myszki po witrynie można się poruszać za pomocą klawiatury, poprzez włączenie fokusu, który aktywuje się na stronie internetowej po kliknięciu w górnym prawym rogu zakładki Focus. Klawisz "TAB" przesunie fokus do każdej z opcji nawigacji lub linków na ekranie. Kombinacja klawiszy Shift+TAB cofnie fokus na poprzedni element nawigacji. Naciskając Enter nastąpi przejście do zaznaczonego odnośnika. Używając strzałek "w dół" i "w górę" można przewijać stronę.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marek Krzyśka - mejlowo informatyk@pwikgniezno.com.pl lub telefonicznie 61 424 59 10.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego Przedsiębiorstwa:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Gnieźnie Sp. z o.o.
ul. Żwirki i Wigury 28
62-200 Gniezno
Siedziba Spółki znajduje się w Gnieźnie przy ul Żwirki i Wigury 28, jest dobrze skomunikowana z wszystkimi rejonami m. Gniezna poprzez komunikację publiczną i indywidualny transport samochodowy.
Dostępność wejścia i ciągów komunikacyjnych:
Wejście do budynku administracyjnego na poziomie zerowym, jedyne utrudnienie – drzwi z klamką otwierają się lewoskrętnie na zewnątrz. Wejście osoby niepełnosprawnej na wózku wymaga pomocy osoby drugiej – zapewnia ją pracownik działu zabezpieczenia mienia, dostępny o każdym czasie. Biuro Obsługi Klienta usytuowane jest bezpośrednio przy wejściu do budynku, nie ma konieczności korzystania z ciągów komunikacyjnych wewnątrz budynku.
Dostępność toalet:
Toalety dla interesantów znajdują się na parterze przy Biurze Obsługi Klienta. Toalety nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Pochylnie, platformy, informacji głosowe, pętle indukcyjne:
W budynku administracyjnym nie zostały zastosowane.
Dostępność miejsc parkingowych:
Możliwość dojazdu praktycznie bezpośrednio pod drzwi wejściowe. Ilość miejsc parkingowych ok. 150 w tym 6 stanowisk dla osób niepełnosprawnych – bezpośrednio przy siedzibie Spółki - niepłatny miejski parking.
Prawo wstępu z psem przewodnikiem:
Brak w tym zakresie ograniczeń.
Pomoc tłumacza migowego:
Brak.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna:
Interesant może komunikować się z pracownikami Spółki przez: korespondencyjnie, e-mail, telefon, faks lub umówić się na bezpośrednią wizytę.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna:
tel: 61 424-59-60 (24h)
tel: 994 (24h)